جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سئو سایت آژانس های مسافرتی

آژانس‌های مسافرتی و تور گردشگری در بازاری بسیار رقابتی فعالیت می‌کنند. با وجود گزینه‌های بی‌شماری که برای مسافران وجود دارد، داشتن حضور قوی آنلاین می‌تواند تفاوت کننده باشد. اهمیت سئو برای وب‌سایت‌های مسافرتی را نمی‌توان نادیده گرفت.

سئو سایت آژانس مسافرتی و تور گردشگری

سئو تور و گردشگری، یکی از پر رقابت ترین موضوعات در وب است

اکثر صاحبان این گونه وب سایت ها،(تور و گردشگری) سرمایه زیادی برای این کار اختصاص داده اند و بر خلاف سایت های شارژ و … که با رایگان یا با هزینه های کم، راه اندازی می شوند و وب مستران، هم اصلا بودجه چندانی برای رشد کسب و کار خود در نظر نگرفته اند ،سایت های تور و گردشگری، معمولا توسط شرکت های پر قدرت و دارای پشتوانه مالی، راه اندازی می شود و همین موضوع، رقابت را بسیار دشوار تر می کند.چون رقبا، محدودیت مالی زیادی ندارند.

قدرتمند کردن برند

برای سئو سایت آژانس مسافرتی یا همان گردشگری باید برند خود را در مرحله اول توسعه دهید

انتشار مطالب به صورت سئو شده

اگر مقالات به صورت سئو نشده و اصولی نباشد،محتوای شما در نتایج جستجو رتبه خوبی نمیگیرند.پس محتوای سئو شده تولید کنید.

تاثیر دیجیتال مارکتینگ برای سایتهای تور و گردشگری

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح کلیدی برای همه تلاش‌های بازاریابی آنلاین شما است.تاثیر دیجیتال مارکتینگ برای سئو سایتهای تور و گردشگری اهمیت بالایی دارد.

سئو سایت های گردشگری زمان بر است

سئو سایت های تور ، گردشگری و آژانس مسافرتی زمان بر است و نمیتوان در یک دوره کوتاه نتیجه گرفت، زیرا بحث رقابت آن بسیار زیاد است

سئو سایت های آژانس های مسافرتی و یا همان گردشگری و تور بسیار پر رقابت میباشد ولی سئو روز با تجربه بالایی که در انجام ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه دارد به راحتی میتواند کسب و کار شما را متحول کند و نتیجه شگرفی برای سایت شما به ارمغان آورد . این سایت ها، معمولا به دو صورت، کسب درامد می کنند. یا خودشان، واسط تبلیغاتی آژانس ها و مجریان تور و هتل ها و … هستند و مشتریانشان، آژانس ها و هتل ها هستند و یا خودشان مجری مستقیم تور های مسافرتی یا صاحبان هتل ها هستند.

از آنجایی که درامد مجریان تور های مسافرتی داخلی و خارجی، درامد کمی نیست، و ایرانیان هم، علاقه زیادی به سفر دارند و از هر تعطیلات، نهایت استفاده را برای مسافرت می برند، این موضوع، پتانسیل بسیار زیادی برای درامد زایی دارد. برای سئو سایت های تور و گردشگری و آژانس های مسافرتی، علاوه بر بودجه کافی(بین 50 تا 800 میلیون تومان) نیاز به تخصص و پیاده سازی تکنیک های خاص سئوست.

زیرا سئو و کسب درامد و کاربر از طریق گوگل، بهترین راه برای جذب مشتری در این حوزه است و دارای Conversion Rate بسیار بالایی است. در صورتی که قصد سئو و بهینه سازی سایت های تور، گردشگری، آژانس مسافرتی یا هتل ها را دارید، و یا سوالی در این باره دارید، با وب آنجل تماس بگیرید. اگر نیاز به خدمات حرفه ای در زمینه بازاریابی برای شرکت و برند خود دارید با خدمات دیجیتال مارکتینگ ما نیازی نیست که شما به دنبال مشتری باشید.

استراتژی سئو در صنعت گردشگری برای رقابت در SERP

آیا به دنبال افزایش ترافیک وب سایت گردشگری خود هستید؟ صنعت گردشگری سودآور است و رقابت در آن شدید می‌باشد. بنابراین، کسب‌وکارهای رقیب در این فضا باید از یک استراتژی سئوی گردشگری مؤثر برخوردار باشند تا رقابتی باقی بمانند و مشتریان بیشتری را جذب کنند. سئوی گردشگری به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند در صورت پیاده‌سازی مؤثر، در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بیشتر دیده شوند. علاوه بر این، استراتژی‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید برای تقویت سئوی وب سایت گردشگری خود معرفی کنید. من حامد مهدی زاده، در مورد استراتژی‌های اثبات شده برای بهبود سئو سایت گردشگری و رقابت در SERP بحث خواهم کرد.

مراحل انجام سئو سایت آژانس‌های مسافرتی

می‌توانید مراحل ارائه خدمات سئو برای آژانس‌های مسافرتی توسط وب آنجل را مشاهده کنید.

مراحل انجام خدمات سئو

برخی از تجربیات موفق وب آنجل

اعتـماد شما بزرگترین افتخار ماست ...

سئو (Search Engine Optimization) یک مجموعه از روش‌ها و استراتژی‌های بهینه‌سازی است که به بهبود رتبه وب‌سایت‌ها در نتایج موتورهای جستجو کمک می‌کند. برای آژانس‌های مسافرتی، سئو اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که به آنها کمک می‌کند تا در جستجوهای مرتبط با مسافرت و تور گردشگری در برترین موقعیت‌ها قرار بگیرند و بیشترین ترافیک آنلاین را به وب‌سایت خود جذب کنند.

بهبود سئو برای وب‌سایت آژانس مسافرتی نیازمند انجام چندین کار اساسی است. این شامل بهینه‌سازی محتوا، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با مسافرت و تور گردشگری، ایجاد لینک‌های باکیفیت به وب‌سایت، بهبود تجربه کاربری، بهینه‌سازی تلفن همراه و موارد دیگر می‌شود.

ایجاد محتوای با کیفیت برای وب‌سایت مسافرتی نیازمند تولید مطالب جذاب و مفید است. شما می‌توانید راهنماها، مقالات مشاوره‌ای، تجربیات مسافرتی و مطالب مرتبط دیگر را با دقت ایجاد کنید. همچنین، استفاده از تصاویر و ویدئوهای مرتبط می‌تواند جذابیت محتوای شما را افزایش دهد.

با وب آنجل تماس بگیرید

نکات سئو برای صنعت گردشگری

جنبه‌های زیادی برای سئوی گردشگری وجود دارد که با سئوی معمولی همپوشانی دارند، مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی، ایجاد بک لینک و بهینه سازی تصاویر. با این حال، چالش‌های منحصر به فردی با این صنعت مواجه است. به عنوان مثال، اکثر مردم از عبارات جستجوی عمومی و کلمات کلیدی برای یافتن اطلاعات سفر استفاده می‌کنند و به ندرت در اولین بازدید تبدیل به مشتری می‌شوند. این بدان معناست که کلیدواژه‌های بالقوه زیادی برای تمرکز و استراتژی‌های مورد نیاز برای بازدیدهای مکرر وجود دارد.

لینک های داخلی نیز یک مشکل است. برای مثال، مسیرهایی را که باید پوشش دهید، نمی‌توانید پیوندهایی به همه آنها در صفحه اصلی قرار دهید.» با این حال، اجازه دهید برخی از این موانع را در حال حاضر کنار بگذاریم. ابتدا، من نکاتی را در مورد نحوه استفاده از کلمات کلیدی سئوی گردشگری برای بهبود عملکرد وب سایت در این صنعت ارائه خواهم داد.

  1. کلمات کلیدی خود را بشناسید

ایجاد یک لیست کلیدواژه مؤثر برای بهینه سازی موفقیت آمیز موتورهای جستجو (SEO) ضروری است. برای شروع، کلمات مرتبطی را فهرست کنید که کار شما را توصیف می‌کند. به عنوان مثال، کلمات مرتبط با خدمات یا محصولات کسب و کار مسافرتی خود را بگنجانید. می‌توانید کلمات کلیدی خود را با Ubersuggest شروع کنید و از کلمات کلیدی طولانی غافل نشوید، زیرا برای سئوی گردشگری شما ضروری هستند. به عنوان مثال، باید روی عبارات جستجویی مانند «بسته‌های تعطیلات خانوادگی» یا «اتاق‌های هتل لوکس» تمرکز کنید.

همچنین باید کلیدواژه‌های خاص مکان را درج کنید، مانند «تفریح ساحلی کیش» یا «راهنمای تور اصفهان». علاوه بر این، برای انجام برخی تحلیل‌های رقابتی زمان بگذارید تا بتوانید حجم جستجوی کلمات کلیدی را ارزیابی کنید. هنگامی که لیست خود را جمع آوری کردید، این کلمات کلیدی را به موارد زیر اضافه کنید:

  • پست‌های وبلاگ
  • توضیحات متا
  • رسانه‌های اجتماعی
  • آدرس‌ها و وب سایت
  • نمایه‌ها و فهرست‌های آنلاین (مانند نمایه کسب و کار Google و Yelp و غیره)

این یک شروع عالی است، اما شما باید بدانید که چگونه از کلمات کلیدی به صورت استراتژیک برای به دست آوردن نتیجه استفاده کنید.

  1. از کلمات کلیدی خود به صورت استراتژیک استفاده کنید

کلمات کلیدی برای جذب سئوی ارگانیک گردشگری عالی هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نیازی به یک استراتژی برای آنها ندارید. با تغییر استراتژی کلمه کلیدی خود برای برآورده کردن خواسته‌های فصلی، هدف کاربر و مرحله سفر مشتری، شانس بیشتری برای جلب توجه مصرف کنندگانی که به خدمات شما نیاز دارند، داشته باشید.

ممکن است یک زوج به دنبال تعطیلات عید نوروز باشند، اما در مورد مقصد تصمیم نگرفته‌اند. بنابراین به جای جستجوی یک مکان خاص، ممکن است چیزی را در این مسیر جستجو کنند: «تعطیلات عاشقانه در کیش» یا «تعطیلات آخر هفته در کویر». افزودن کلمات کلیدی طولانی به محتوای وبلاگ شما می‌تواند نوع مناسبی از مشتریان را جذب کند. جدا از هدف قرار دادن جستجوگران فصلی، باید در مرحله سفر مشتری نیز محتوا ایجاد کنید.

شخصی که برای تعطیلات برنامه ریزی می‌کند مراحل مشابهی با سایر مصرف کنندگان را طی می‌کند: آگاهی، تحقیق و خرید. با این حال، شما می‌توانید آن را به شکل دیگری توصیف کنید. نقشه سفر مشتری آدیدو به این صورت است:

لحظات رؤیایی: زمانی است که گردشگر در مراحل اولیه سفر است و هیچ برنامه متمرکزی ندارد. برای این مرحله، شما می‌خواهید از کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید، به همان روشی که با مثال عید نوروز استفاده می‌کنید.

برنامه ریزی لحظات: در این مرحله، جستجوگر مقصدی را در ذهن دارد، بنابراین محتوای شما باید با آن هدف مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، شاید آنها در مورد کیش تصمیم گرفته باشند. بنابراین باید روی سئوی محلی، جاذبه‌های توریستی، رستوران‌ها و رویدادها تمرکز کنید و آنها را در وبلاگ خود پوشش دهید. لحظات رزرو: این مرحله خرید است که شما با موفقیت جستجوگر را متقاعد می‌کنید که با شما بلیت و هتل رزرو کند. لحظات را تجربه کنید: اینجا جایی است که شما روی چیزهایی تمرکز می‌کنید که باید در یک مکان خاص ببینید و انجام دهید.

  1. صفحات فرود محلی بسازید

صفحات فرود محلی به دقت برای هر شهر یا منطقه‌ای که برای آن خدمات ارائه می‌دهید هدف گذاری می‌شوند. این صفحات وب اطلاعات هدفمندی در مورد خدمات شما در منطقه ارائه می‌دهند و به جذب مشتریان علاقه مند به آنچه ارائه می‌کنید کمک می‌کنند.

ایجاد این صفحات شما را قادر می‌سازد تا کلمات کلیدی خاص مربوط به هر مکان را هدف قرار دهید و رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود بخشید. این بدان معناست که مشتریان بالقوه بیشتری می‌توانند در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند و هنگام تصمیم گیری در مورد مقصد بعدی تعطیلات خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

این رویکردی است که Booking.com در صفحه فرود خود اتخاذ می‌کند و گردشگران را بر اساس مکان و نوع اقامت هدف قرار می‌دهد. اکنون می دانید که یک صفحه فرود برای سئوی سفر شما چه کاری می‌تواند انجام دهد، بیایید به سراغ داده‌های ساختاریافته برویم.

  1. از داده‌های ساختار یافته استفاده کنید

استفاده از داده‌های ساختاریافته برای سئوی گردشگری، مزایای زیادی مانند دید بهتر و کلیک بیشتر را به همراه دارد. علاوه بر این، افزودن نشانه‌گذاری طرحواره، زمینه‌ای را به گوگل می‌دهد، و زمانی که موتورهای جستجو محتوای شما را درک کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که در فیچر اسنیپت ظاهر شوید. انواع مختلفی از داده‌های ساختار یافته وجود دارد، و بسیاری از آنها بینش بیشتری در SERP ها ارائه می‌دهند. برخی از نمونه‌های رایج عبارتند از:

  • طرح سؤالات متداول برای وبلاگ‌ها
  • بررسی طرحواره برای صفحات محصول
  • طرحواره ویدیویی برای خزیدن بیشتر محتوای ویدیوی شما
  • طرح قیمت برای هر صفحه محصولی که دارید

در حالی که بسیاری از برندها از ریچ اسنیپت ها استفاده نمی‌کنند، مزایای آن غیرقابل انکار است. نمایش اطلاعات ارزشمندتر و جالب‌تر به صورت برجسته و بصری می‌تواند به شما کمک کند تا از رقبا متمایز شوید و بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید. استفاده از داده‌های ساختار یافته نیز می‌تواند به رشد ترافیک ارگانیک شما کمک کند. به عنوان مثال، زمانی که ژورنال موتور جستجو داده‌های ساختار یافته را برای یک مشتری پیاده سازی کرد، رشد خالص 400 درصدی را در ترافیک نتایج فیچر به همراه داشت.

علاوه بر این، برندهای دیگر رشد 160 درصدی در بازدید و 150 درصد افزایش در کلیک را تجربه کردند. در نهایت، شرکت دیگری 41 درصد افزایش در نمایش و 28 درصد افزایش در کلیک داشته است. آیا می‌خواهید سئوی گردشگری خود را تقویت کنید؟ من نمی‌توانم نتایجی مانند موارد بالا را به شما تضمین کنم، اما انواع مختلفی از داده‌های ساختار یافته وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید، مانند:

  • نرخ‌ها
  • نوع اقامت
  • خطوط هوایی
  • برگزار کننده تور

اگر به یک آموزش دقیق در مورد افزودن طرحواره نیاز دارید، روی پیوند بالا کلیک کنید.

  1. از Event Schema استفاده کنید

طرح رویداد یک راه مؤثر برای بهبود سئوی گردشگری شما است. با این نوع نشانه گذاری طرحواره، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد رویدادهای مرتبط با کسب و کار خود مانند کنفرانس‌ها یا جشنواره‌های آینده به موتورهای جستجو بدهید. این به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای وب سایت شما را بهتر درک کنند و نحوه رتبه بندی آن در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) را بهبود بخشند. استفاده از طرحواره رویداد مزایای متعددی دارد، مانند:

  • افزایش نرخ کلیک
  • افزایش ترافیک
  • بهینه سازی جستجوی صوتی

طرحواره ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما تنظیم آن به اندازه کافی آسان است. به ابزار Structured Data Markup گوگل بروید و “رویدادها” را از منو انتخاب کنید. از آنجا، URL صفحه‌ای را که می‌خواهید تگ کنید یا HTML خام را انتخاب کنید و شروع کنید! مناطق دارای اطلاعات مرتبط در صفحه مانند تاریخ‌ها، مکان‌ها و نام رویداد مربوطه را برجسته کنید، سپس ایجاد HTML را فشار دهید. شما اکنون تمام کدهای مورد نیاز برای طرح رویداد خود را دارید.

  1. حضور موجود خود را بررسی کنید

یک بررسی جامع از وب سایت و محتوای شما می‌تواند به شما در شناسایی زمینه‌هایی که برای به دست آوردن مزیت رقابتی نیاز به بهبود دارند، کمک کند. در طول بررسی، باید به چهار حوزه اصلی توجه کنید:

سئوی on-page (بهینه سازی صفحات وب منفرد برای افزایش رتبه بندی و دید در موتورهای جستجو. شامل افزودن کلمات کلیدی به عنوان صفحات، متا تگ‌ها، تگ‌های عنوان و غیره، از جمله متن جایگزین تصویر و افزودن توضیحات متا). سئوی off-page (تلاش‌هایی که خارج از سایت برای بهبود SERP انجام می‌دهید، از جمله ایجاد بک لینک، نوشتن پست مهمان و اشتراک گذاری رسانه‌های اجتماعی). سئوی تکنیکال (اقداماتی که در سایت خود برای بهبود خزیدن و نمایه سازی انجام می‌دهید.

سئوی لوکال (به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در SERP ها بالاتر بروند و دید، ترافیک و تولید سرنخ مشتریان محلی را افزایش دهند. این شامل استفاده از روش‌هایی مانند بهینه‌سازی GBP شما و استفاده از کلمات کلیدی با موضوع محلی، به عنوان مثال، «کافه کیش» است). هنگام بررسی، موارد کلیدی که باید به آنها توجه کرد عبارتند از:

  • برچسب‌های متعارف
  • افزایش سرعت صفحه
  • توضیحات متا
  • سازگاری با موبایل

علاوه بر این، بررسی کنید که هر صفحه دارای یک تگ H1 باشد و کلمات کلیدی را در H1 لحاظ کنید تا موتورهای جستجو بهتر بتوانند محتوا را درک کنند. علاوه بر این، به دنبال محتوای تکراری یا صفحات با محتوای نازک باشید، زیرا این موارد می‌توانند بر رتبه‌بندی تأثیر منفی بگذارند. در نهایت، پروفایل بک لینک خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که لینک‌هایی از منابع قابل اعتماد به سایت شما اشاره می‌کنند.

  1. شهرت خود را حفظ کنید

شهرت آنلاین شما همه چیز است. هرچه نظرات شما مثبت‌تر باشد، احتمال اینکه مسافران تعطیلات را با شما رزرو کنند بیشتر می‌شود. حفظ شهرت شما نیز می‌تواند تأثیر مثبتی بر سئوی گردشگری داشته باشد. هرچه بررسی‌های شما دقیق‌تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که گوگل شما را به عنوان یک مرجع در نظر بگیرد که می‌تواند به ایجاد بک لینک کمک کند. همچنین، خریداران بالقوه می‌توانند بیشتر بیاموزند و از یک بررسی خوب الهام گرفته شوند.

علاوه بر راه‌اندازی نمایه کسب‌وکار Google، می‌توانید با Yelp، TripAdvisor یا Facebook ثبت‌نام کنید. با این حال، فقط دریافت نظرات مهم نیست. همچنین مهم است که شهرت خود را مدیریت کنید. به معنا که نظارت بر آنچه مردم در مورد شما می گویند نیز مهم است. هر هفته زمانی را برای جستجوی محتوای مرتبط با خودتان یا کسب و کارتان اختصاص دهید. یک رویکرد فعالانه برای پاسخ دادن به نظرات، مثبت یا منفی، می‌تواند برای اعتماد مصرف کننده معجزه کند.

  1. محتوای با کیفیت ایجاد کنید

از هر ده بازاریاب، هشت نفر تولید محتوا را در اولویت قرار می‌دهند، و این درست است. تولید مداوم محتوای با کیفیت:

  • به شما فرصت‌های بیشتری برای رتبه بندی در SERP ها از طریق یکپارچه سازی کلمات کلیدی می‌دهد
  • اقتدار شما را ایجاد و حفظ می‌کند.
  • شانس بیشتری برای بک لینک‌ها فراهم می‌کند
  • اعتماد ایجاد می‌کند

چه نوع محتوایی برای سئوی گردشگری مفید است؟ خوب، وبلاگ نویسی واضح‌ترین است، اما انواع دیگری مانند:

  • رسانه‌های اجتماعی
  • مطالعات موردی
  • محتوای ویدیویی
  • تصاویر

با این حال، قدرت محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را نادیده نگیرید. محتواهای کمی ارزشمندتر از نقد و تحلیل وجود دارد. وقتی مشتریان خوشحال نمی‌توانند منتظر بمانند تا تصاویر و افکار خود را درباره شما به اشتراک بگذارند، گوگل و خریداران بالقوه توجه خاصی به شما خواهند داشت.

چرا یک مسابقه راه اندازی نمی‌کنید و از مشتریان گذشته دعوت نمی‌کنید تا تصاویر/فیلم‌ها را به اشتراک بگذارند؟ می‌توانید یک جایزه یا تخفیف کوچک ارائه دهید و از محتوای وب سایت یا صفحات رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. یا می‌توانید یک انجمن اختصاص داده شده به سفر در یک منطقه ایجاد کنید، جایی که مسافران می‌توانند توصیه‌های مفیدی را به اشتراک بگذارند.

  1. به طور مکرر سایت خود را برای بهبود بهینه کنید

بهینه سازی وبسایت مانند سئو و پر کردن پروفایل‌های آنلاین خود، یک بار کافی نیست. بررسی و بهینه سازی منظم وب سایت شما برای بهبود تجربه کاربر و همگام شدن با الگوریتم‌های موتور جستجوی همیشه در حال تکامل ضروری است. این فرآیندی است که باید به طور منظم آن را تکرار کنید، زیرا می‌تواند به شما در شناسایی مشکلات، زمینه‌های بهبود و فرصت‌هایی برای سرمایه گذاری کمک کند.

هنگام انجام بررسی، ضروری است که تمام جنبه‌های وب سایت خود مانند سرعت، عملکرد، بهینه سازی محتوا و ساخت لینک را در نظر بگیرید. علاوه بر این، باید داده‌های تحلیلی خود را نیز بررسی کنید تا نحوه تعامل بازدیدکنندگان با سایت را مشخص نمایید. با صرف زمان برای در نظر گرفتن این اطلاعات، می‌توانید بهتر درک کنید که چگونه تغییرات می‌تواند سطوح تعامل را بهبود بخشد، رتبه بندی سئو و تبدیل‌ها را افزایش دهد.

  1. تجزیه و تحلیل خود را ردیابی کنید

شما می‌توانید با تجزیه و تحلیل نقاط داده‌های کلیدی مانند بازدید از صفحه و رتبه بندی موتورهای جستجو، مناطقی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کنید و استراتژی‌هایی را برای دستیابی بهتر به مشتریان بالقوه توسعه دهید. علاوه بر این، نظارت دقیق بر عملکرد وب سایت در طول زمان باعث می‌شود تا درک بهتری از چگونگی تأثیر طراحی وب یا تغییرات محتوا بر تجربه کاربر خود داشته باشید.

اگر به یک ابزار رایگان نیاز دارید، Google Analytics را برای مشاهده موارد زیر امتحان کنید:

  • نرخ‌های تعامل
  • نرخ ترافیک

ماژول‌های ترافیک Urchin )UTM). این پارامترهای URL به مدیران وب بینش مهم‌تری در مورد ترافیک وب سایت می‌دهد. با افزودن کدهای UTM به انتهای URL ها، مدیران وب می‌توانند ردیابی کنند که بازدیدکنندگان از کجا آمده‌اند و چگونه با وب سایت خود تعامل دارند. همچنین باید بازدیدهای منحصر به فرد صفحه، منابع ارجاع، میانگین زمان صرف شده در صفحات خاص و تعداد کل بازدیدکنندگان از یک مکان جغرافیایی خاص را ردیابی کنید. با استفاده از این معیارها، می‌توانید درک کنید که کاربران چگونه با وب سایت شما تعامل دارند و چه ویژگی‌هایی را برای آنها مفیدتر می‌دانند. این داده‌ها به اصلاح استراتژی بازاریابی شما و ایجاد کمپین‌های هدفمندتر کمک می‌کند.

  1. روی لینک سازی تمرکز کنید

ساخت لینک کارآمد برای سئوی گردشگری ضروری است. استفاده از بک لینک از سایر وب سایت‌ها به وب سایت خود می‌تواند به افزایش رتبه در صفحات نتایج موتورهای جستجو کمک کند. با ایجاد پیوند از صفحات وب محبوب و معتبر به وب سایت خود، می‌توانید دیده شدن و مرتبط بودن سایت گردشگری خود را در جستجوهای موتورهای جستجو افزایش دهید.

این می‌تواند شامل محتوایی مانند پست‌های وبلاگ، بررسی‌ها، مصاحبه‌ها یا همکاری‌های تأثیرگذار باشد که اعتماد ایجاد می‌کند و تخصص در زمینه سفر را نشان می‌دهد. ایجاد لینک ممکن است یک چالش به نظر برسد، اما کار می‌کند. به گفته AuthorityHacker، 79.7 درصد از سئوکاران، لینک سازی را بخشی حیاتی از استراتژی‌های خود می‌دانند. علاوه بر این، 78 درصد از مدیران عامل می گویند که تأثیر مثبت و بازگشت سرمایه از لینک بیلدینگ دریافت می‌کنند. برای ساخت لینک:

  • انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی در مورد پیشنهادات ویژه، مسابقات و غیره.
  • مصاحبه‌ها را با مجلات و پادکست‌ها ردیف کنید
  • پست‌های سبک «راهنمای نهایی» ایجاد کنید
  • محتوای غنی از تصویر را برای به اشتراک گذاری آسان توسعه دهید و از قدرت شبکه های اجتماعی برای تبلیغ آن استفاده کنید.
  • کتاب‌های الکترونیکی با نکات سفر و راهنمای سفر منتشر کنید
  • پست‌های مهمان را بنویسید

بعد، بیایید به بهینه سازی تصویر برویم.

تصاویر را بهینه کنید

  • بهینه سازی صحیح تصاویر باعث می‌شود وب سایت شما در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شود. در زیر نکاتی وجود دارد که می‌توانید از تصاویر خود بیشترین بهره را ببرید.
  • مطمئن شوید که تصاویر شما سئو پسند هستند. این به این معنی است که یک تگ تصویر جایگزین مناسب و متن جایگزین را به هر عکس اضافه کنید.
  • کلمات کلیدی مرتبط اضافه کنید. در صورت امکان تصاویر با کیفیت بالا داشته باشید و عناصر منحرف کننده مانند واترمارک یا مشکلات با وضوح پایین را حذف کنید.
  • ایجاد یک نقشه سایت تصویری را در نظر بگیرید. نقشه سایت تصویری به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری می‌دهد و به آنها در خزیدن سایت شما کمک می‌کند.
  • تصاویر برای افزایش سرعت صفحه فشرده کنید. از طراحی ریسپانسیو برای پاسخگویی به کاربران در طیف وسیعی از دستگاه‌ها استفاده کنید.
  • از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی بستری کارآمد برای دستیابی به مشتریان بالقوه و تعامل شخصی با آنها فراهم می‌کنند. این بستر می‌تواند به شما در توسعه روابط با مشتریان و تقویت وفاداری به برند کمک کند. رسانه‌های اجتماعی همچنین می‌توانند تعامل صفحه را افزایش دهند، بک لینک ارائه دهند و حضور برند را بهبود بخشند. به طور طبیعی، رسانه‌های اجتماعی به روشی محبوب برای شرکت‌های مسافرتی تبدیل شده‌اند تا کسب و کار خود را تبلیغ کنند و فیس بوک همچنان مورد علاقه است.

ایجاد محتوایی با تمرکز بر جاذبه‌ها و رویدادهای محلی یک راه مؤثر برای ایجاد تعامل با دنبال کنندگان شما است. این تعامل می‌تواند هر چیزی باشد، از جشنواره‌های عمومی و گالری‌های هنری گرفته تا تورهای غذایی و فعالیت‌های ماجراجویی. همچنین می‌توانید نکاتی را از Booking.com دریافت کنید. به عنوان بخشی از استراتژی خود، Booking.com:

  • از داستان سرایی از طریق مقالات و نکات مفید استفاده می‌کند و محتوای خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد
  • ویدیوها را در یوتیوب پست می‌کند
  • به طور منظم مطالب را در سایت‌های مختلف شبکه های اجتماعی ارسال می‌کند
  • طیف وسیعی از مطالب را منتشر می‌کند
  • مطالب جغرافیایی منتشر می‌کند
  • از هشتگ ها به خوبی استفاده می‌کند
لیست مطالب صفحه
وب آنجل
جستجو کردن