تالار ها

  1. انجمن

    1. 28
      ارسال
    2. فوت و فن کامل سئو

      این بخش فقط اموزش و فوت و فن ها و رازهای سئو گنجانده میشود . برای دیدن این بخش باید 200 مطلب ارائه داده باشید

      • هیچ ارسالی برای نمایش نیست
  2. موتورهای جستجوگر

    1. 171
      ارسال
    2. 55
      ارسال
    3. 2
      ارسال
      • تا کنون مطلبی ارسال نشده است
      • تا کنون مطلبی ارسال نشده است
  3. بخش برنامه نویسی

    1. 2
      ارسال
    2. 3
      ارسال
    3. 2
      ارسال
  4. بخش خرید و فروش

    1. 2
      ارسال
    2. 2
      ارسال
    3. 5
      ارسال
  5. طراحی سایت

    1. 8
      ارسال
    2. 2
      ارسال
  6. دیگر موضوعات

    1. 92
      ارسال
    2. 43
      ارسال
    3. 3
      ارسال
    4. 2
      ارسال
    5. 11
      ارسال
    6. 24
      ارسال
    7. تکنولوژی و فن اوری

      مقالات و تکنولوژی و فن آوریهای روز دنیا

      • تا کنون مطلبی ارسال نشده است
    8. معرفی سایت و وبلاگ

      حداقل ارسال برای ارسال مطلب 2 مطلب پذیرفته شده (شامل دیدگاه، ارسال و غیره میباشد)

      5
      ارسال
    9. 11
      ارسال
  • آمارهای کاربران

    131
    کل کاربران
    6
    بیشترین آنلاین
    dgsdg515gfer
    جدیدترین کاربر
    dgsdg515gfer
    تاریخ عضویت
  • چه کسانی آنلاین هستند؟   0 کاربر, 0 مخفی, 0 مهمان (مشاهده لیست کامل)

    • Ahrefs(5)
    • Yandex(1)
    • Google(1)

  • آمارهای تالار

    • مجموع موضوعات
      248
    • مجموع پست ها
      471
  • برترین مشارکت کنندگان

  • موضوع های به روز شده

  • پست ها

    • ثبت برند برند چیست؟ برند یک نام، عبارت یا علامت یا ترکیبی از این ها است. هدف از ایجاد برند، متمایزکردن کالاها یا خدماتی از دیگر کالاها و خدمات است. اما این تعریف، به تنهایی نمی تواند مفهوم «برند» رانشان دهد. برند در واقع چیزی است که هرکس با دیدن، شنیدن، لمس کردن یا حتا چشیدن و بوییدن آن، به یاد ویژگی های مورد نظر سازنده‌ی برند می افتد. ویژگی ها و مفاهیمی که به یک نام خاص مربوطند. این نام می تواند نام یک شرکت، فروشگاه یا یک محصول خاص باشد. هر تاجر و یا تولید کننده یا کسبه و یا صاحب شغلی برای محصولات خود می بایست نامی انتخاب نماید که مشتریان برای خرید و شناخت محصول بدنبال نام تجاری همان محصول باشند.در درجه اول شروع هر فعالیت و یا راه اندازی خط تولید انتخاب نام تجاری و ثبت برند تجاری می باشد که این امر موجب جلوگیری از کپی برداری افراد سودجو می باشد.امروزه اکثر مدیران و یا صاحبان مشاغل مختلف برند خود را به ثبت رسانده اند و شاید به فکر ثبت نمودن چندین برند جدید دیگر برای خود باشند. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت ما مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 101  تلفن :     02188203204  برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت  ویونا مراجعه فرمایید. http://www.sabtviona.com  
    • ثبت برند برند چیست؟ برند یک نام، عبارت یا علامت یا ترکیبی از این ها است. هدف از ایجاد برند، متمایزکردن کالاها یا خدماتی از دیگر کالاها و خدمات است. اما این تعریف، به تنهایی نمی تواند مفهوم «برند» رانشان دهد. برند در واقع چیزی است که هرکس با دیدن، شنیدن، لمس کردن یا حتا چشیدن و بوییدن آن، به یاد ویژگی های مورد نظر سازنده‌ی برند می افتد. ویژگی ها و مفاهیمی که به یک نام خاص مربوطند. این نام می تواند نام یک شرکت، فروشگاه یا یک محصول خاص باشد. هر تاجر و یا تولید کننده یا کسبه و یا صاحب شغلی برای محصولات خود می بایست نامی انتخاب نماید که مشتریان برای خرید و شناخت محصول بدنبال نام تجاری همان محصول باشند.در درجه اول شروع هر فعالیت و یا راه اندازی خط تولید انتخاب نام تجاری و ثبت برند تجاری می باشد که این امر موجب جلوگیری از کپی برداری افراد سودجو می باشد.امروزه اکثر مدیران و یا صاحبان مشاغل مختلف برند خود را به ثبت رسانده اند و شاید به فکر ثبت نمودن چندین برند جدید دیگر برای خود باشند. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت ما مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 101  تلفن :     02188203204  برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت  ویونا مراجعه فرمایید. http://www.sabtviona.com  
    • ثبت برند دیگر نگران تقلب و کپی برداری از نام نشان تجاری خود نباشید . با ثبت برند نام ونشان تجاری خود را می توانید مانع از سو استفاده ی سود جویان از کالا های خود باشید. همه چیز درباره‌ ثبت برند ثبت برند با حمایت از نام علائم تجاری و نام نشان هر فرد و یا شرکت که از طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن و معرفی کالا ها و خدمات و یا اجازه دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ، صاحب کالا را محافظت می کند. مدت زمان این حفاظت متفاوت است ولی قابل تمدیدشدن می باشد محافظت آرم تجاری توسط مراجع قانونی که در اکثر نظام ها اجازه ی متوقف کردن و تخلف در این زمینه را دارند تایید میشود از دیدگاه دیگرعلائم تجاری با وسعت بخشیدن و دادن سود اقتصادی به صاحبان آ نها در سطح جهانی سرمایه گذاری می کنند و این ابتکار را ترویج می دند حفاظت نام و علائم تجاری و همچنین مانع تلاش های رقبای غیر منصف مثل متقلبان و سود جویان برای استفاده از علائم مشخص به منظور مصولات ارائه خدمات نامرغوب و بی کیفیت و یا متفاوت می شوند این نظام آگاهی و امکان سرمایه گذاری جهت تولید خرید و فروش کالا ها و خدمات را در منصفانه ترین شرایط ممکن به مردم می دهد و از این راه تجارت بین المللی را تسهیل می کند. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت ما مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 101  تلفن :     02188203204  برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت  ویونا مراجعه فرمایید. http://www.sabtviona.com  
    • اگر نگاهی به خودروهای لوکس موجود در کشور بیندازیم بدون شک یکی از محبوبترین ها BMW است . در مناق آزاد مانند جزیره کیش علاقه مندان به خودرو مدل های مختلف این برند محبوب را جهت اجاره خودرو انتخاب می کنند .  زمانی که در سال 1999 شرکت بی ام و برای اولین بار X5 را معرفی کرد, خودرویی که بیشتر بر روی قابلیت های رانندگی جاده ای تمرکز کرده بود و کمتر بر روی قابلیت های آفرود, هیچ کس باور نداشت این شاخه جدید SUVها اینقدر طرفدار پیدا کنند. آخرین خودرویی که باواریایی ها در این سگمنت معرفی کرده اند X3 M40i است که قرار است رقیبی برای آئودی SQ5, پورشه ماکان GTS و مرسدس AMG GLC 43 باشد. نگاهی به پیشرانه بی ام و X3 از آنجایی که X3 M40i در اصل توسط بخش M بی ام و تولید نشده بنابراین موتور این خودرو نیز کمی با بقیه متفاوت است, بر روی این خودرو موتور B58 نصب شده, موتوری 3 لیتری 6 سیلندر توین توربو. این پیشرانه می توانند 355 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید نماید. به همراه این پیشرانه گیربکس 8 درنده اتومایتک قرار دارد. یکی از مزیت های این X3 سیستم لانچ کنترل خاص خودروهای سری M است که به این خودرو کمک می کند در حدود 4.8 ثانیه از صفر به صد کیلومتر برسد و حداکثر سرعتش 250 کیلوکتر بر ساعت باشد. رانندگی با بی ام و X3 این خودرو همانند سری 5 و سری 6 GT طراحی داخلی خوبی دارد, از آنجایی که قرار است M40i خودرویی اسپرت باشد, لذا بی ام و طراحی این خودرو را به گونه ای انجام داده که با وجود اینکه صدای باد و محیط خارج اصلا به داخل نفوذ نمی کند ولی شما همواره صدای غرش موتور 6 سیلندر را در اتاق داشته باشید. شتاب گیری بی ام و X3 M40i بسیار سریع است, به نحوی که در هنگام حرکت کشش زیادی حس خواهید کرد. در پیچ ها نیز عملکرد این خودرو خوب است و حتی اگر با سرعت وارد پیچ ها شوید کشش زیادی حس نخواهید کرد. قیمت گذاری و رقبا بی ام و اعلام کرده قیمت مدل اسپورت این خودرو 50 هزار 530 پوند خواهد بود که با توجه به بازار رقابتی موجود کسی را متعجب نمی کند آئودی SQ5 کمی گران تر و 51 هزار 200 پوند قیمت گذاری شده, و با این حال که گشتاوری برابر بی ام و تولید می کند ولی قدرش 6 اسب خار کمتر است, همچنین شتای صفر تا دش نیر 0.6 ثانیه پایین تر می باشد. پورشه ماکان GT قدرت و گشتاور برابری با بی ام و دارد ولی همچنان شتاب صفر تا صدش 0.4ثانیه پایین تر است. علاوه بر اینها پورشه گران تر و قیمتی برابر 55 هزار و 188 پوند دارد. دیگر رقیب بی ام وع مرسدس SMG GLC 43 است که قیمتش کمتر و برابر 47 هزار 890 پوند است, مرسدس قدرتی 362 اسب بخاری و گشتاوری 520 نیوتن متری دارد ولی باز هم شتاب صفر تا صدش از بی ام و 0.1 ثانیه کند تر است.
    • ادغام شرکت های تجارتی
      شرکت های تجارتی دارای شخصیت حقوقی مستقل می باشند و این استقلال شخصیت حقوقی موجب تفکیک دارایی و اموال حقوق این دسته از اشخاص می شود، لذا هر شرکت تجاری، دارای استقلال دارایی و دیون وتعهدات مربوط به خود می باشد واستقلال آن ها تا زمان ختم تصفیه حفظ خواهد شد. فعالیت تجاری و بازرگانی در حقوق ایران در روابط داخلی و بین الملل با مولفه های مختلفی درگیر می باشند که یکی از این موارد، ادغام شرکت های تجارتی می باشد؛ دربرخی از مواقع شرکت های تجارتی درصدد ادغام در شرکت تجاری دیگر و یا ایجاد شرکت جدید با تشکیل شخصیت حقوقی می باشد. اما با جمیع موارد فوق، متاسفانه هنوز نحوه ادغام وتشریفات ومراحل ادغام شرکت های تجارتی در قانون تجارت به طور خاص تبیین نشده است، لذا مباحث مربوط به تعهدات و دیون شرکت های ادغام شونده را می بایستی در سایر قوانین دیگر جستجو نمود.
      ⃰ طبق بند ۱۶ ماده یک قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ادغام بدین شرح تعریف گردیده است : اقدامی که براساس آن چند شرکت ضمن محو شخصیت حقوقی خود، شخصیت حقوقی واحد و جدیدی تشکیل دهند یا در شخصیت حقوقی دیگری جذب شوند.
      درتعریف فوق به محض ادغام شخصیت حقوقی شرکت های ادغام شونده محو می شود؛ همچنین با توجه به تعریف یاد شده، ادغام سایراشخاص حقوقی در یکدیگر مانند ادغام موسسات مالی واعتباری ویا سایر اشخاص پیش بینی نشده است.
      • مستندات والزامات ثبتی ادغام شرکت های تجارتی
      با توجه به رویه موجود و همچنین آثار ادغام، مراجع ثبت شرکت ها جهت ثبت ادغام شرکت های تجاری بر اساس قواعد حقوقی و هم چنین تشریح ادغام در قوانین مالیاتی و به عنوان ثبت یک تغییرات، موارد و مدارک ذیل را مد نظر قرار می دهند :
      ۱. ادغام شرکت های تجارتی می تواند در اساسنامه شرکت های ادغام شونده پیش بینی شده باشد.
      ۲. ارکان تصمیم گیرنده شرکت های تجارتی ( مجمع عمومی فوق العاده) می بایستی نسبت به ادغام تصمیم گیری نمایند.
      ۳. تاریخ مجامع عمومی فوق العاده شرکت های ادغام شونده و ادغام پذیر در یک ساعت و یک روز باشد.( جهت انتقال همزمان دیون وتعهدات)
      ۴. ارائه فهرست مشخصات شرکاء یا سهامداران ومیزان سهام یا سهم الشرکه که قبل از ادغام، به مرجع ثبت شرکت ها
      ۵. ارائه فهرست مشخصات شرکاء و یا سهامداران ومیزان سهام یا سهم الشرکه که بعد از ادغام به مرجع ثبت شرکت ها به تأیید یکی از اعضای حسابداران رسمی.
      ۶. صورت دارایی و بدهی ها شرکت های ادغام شونده و ادغام پذیر به همراه گزارش ارزیابی توسط یکی از اعضای جامعه حسابداران رسمی.
      ۷. با توجه به موضوع فعالیت شرکت های ادغام شونده،عنداللزوم ارائه مجوز ازسازمان بورس اوراق بهادار و بانک مرکزی و سازمان خصوصی سازی و یا اداره کل تعاون الزامی است.
      ۸. ارائه فهرست خلاصه نقل وانتقالات انجام شده در فرایند ادغام شرکت ها.
      ۹. ادغام شرکت های تعاونی در ماده ۵۳ بخش تعاونی اقتصاد پیش بینی شده است و نحوه اجرای آن را به رعایت مواد آیین نامه نموده است‌؛ شرکت های تعاونی می توانند با رعایت مقررات آیین نامه مذکور با یکدیگر ادغام شوند، مشروط بر اینکه هنگام ادغام، مجموع زیان انباشته این شرکت ها از مجموع سرمایه های ذخیره های تعاونی و اندوخته آنان بیشتر نباشد. اداره ثبت شرکت ها مکلف است نسبت به ثبت ادغام مطابق مقررات اقدام نماید و ضمن باطل کردن ثبت شرکت های ادغام شده به شرکت های تعاونی جدید که از ادغام دو یا چند تعاونی تاسیس شده است، شماره ثبت جدید بدهد. ( البته عبارت باطل کردن شرکت های تعاونی ادغام شونده که در مقررات پیش بینی شده صحیح نمی باشد و این امر بار حقوقی دارد)
      بر طبق آیین نامه اجرایی نحوه تشکیل و نظارت بر شرکت های تعاونی سهامی عام در اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی هرگونه ادغام می بایستی با نظارت وزارت تعاون صورت گیرد.
      ۱۰. در صورتی که ادغام ساده باشد یعنی انتقال دارایی ها و بدهی ها یک شرکت به شرکت دیگر منتقل می شود، شرکت های ادغام شونده منحل می شوند، لذا شناسه ملی شرکت های منحل شده از بین می رود و شناسه ملی شرکت ادغام پذیر فقط معتبر باقی می ماند.در ادغام ترکیبی نیز شرکت جدید ایجاد می گردد و شخصیت حقوقی شرکت های تجاری موجود از بین رفته ومنحل گردد وشناسه ملی همگی آنها حذف می گردد.
      ۱۱. در صورت ادغام دو یا چند شرکت که محل ثبتی آن ها در حوزه های ثبتی مختلف و متفاوت می باشد، پس از بررسی مقدماتی، تمامی پرونده ها ثبتی شرکت های ادغام شونده می بایستی به واحد ثبتی شرکت ادغام پذیر انتقال و هرگونه وآگهی ثبتی می بایستی به واحد ثبتی شرکت ادغام پذیر انتقال و هر گونه اقدام و آگهی ثبتی می بایستی در مرجع ثبت شرکت های ادغام شونده، محل اقامت شرکت ادغام پذیر صورت پذیرد؛ آثار ثبت ادغام شرکت ادغام شونده و ادغام پذیر می بایستی در تمامی سوابق شرکت های مذکور از جمله پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی و هم چنین سوابق شناسه ملی وسایت آگهی ها مربوطه منعکس گردد. لذا پس از ادغام می بایستی مراتب اطلاع محو و ادغام شرکت های ادغام شونده به طور واضح در سوابق و مستندات ثبتی مشخص باشد‌.
      ۱۲. ادغام شعب و نمایندگی شرکت های خارجی موکول به ادغام شرکت های مادر( شرکت خارجی) در کشورهای متبوعه می باشد، البته ممکن است چند شعب یک شخصیت حقوقی خارجی در ایران ادغام گردد که می بایستی تشریفات مخصوص به خود را رعایت نمایند.
      در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.   ثبت شرکتها در مشاورین ثبت نیک